Tilaus & Toimitusehdot

Maksutavat:

Voit maksaa verkkokaupassamme luottokortilla, verkkopankissa, Klarna-laskulla ja Klarna-tilillä.

Maksupalvelutarjoaja:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

Klarna-lasku ja Klarna-tili

Osta nyt, maksa myöhemmin!

Kun valitset maksutavaksi Klarnan laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajanpalveluja tai vaatimuksesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 € per tilaus. Maksun myöhästyessä Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

Joustava erämaksu

Valitessasi joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että

  • Saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
  • Voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa

Kun maksat kuukausittain vähintään 1/24 (kuitenkin aina vähintään 5 EUR) joustavan erämaksun lainakorko on 19,90 %, eikä luotosta veloiteta muita maksuja. Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannus ilmoitetaan verkkokaupan kassalla.

Kun valitset joustavan erämaksun, Klarna lähettää joka kuukauden lopussa kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Mikäli sinulla on samanaikaisesti useita erämaksuja Klarnalla, kaikki ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle.

Voit milloin tahansa vaihtaa pienemmän kuukausierän maksusuunnitelmaan, jolloin maksat kuukausittain vain 1 % jäljellä olevasta velasta. Näin voit tehdä maksamalla kuukausilaskulla ilmoitetun pienemmän vähimmäissumman. Lainakorko on tällöin 22,00 % jäljellä olevalle luotolle. Lisäksi kuukausittain veloitetaan 3,95 € käsittelymaksu. Maksat kuitenkin vain yhden käsittelymaksun kuukaudessa riippumatta ostojen määrästä. Esimerkiksi 1000,00 € ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 98,00 € kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 34,64 % ja luoton kokonaiskustannus on 1171,00 €.

Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa).

Luotonantaja on Klarna AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja
Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Standardisoitu eurooppalainen kuluttajaluottotieto

 

Toimitustavat ja toimituskulut:

Nouto myymälästä: 0 € Nouto dekomin myymälästä osoitteesta Tuusantie 1, 03100 Nummela. Klo 18 mennessä tehdyt tilaukset ovat noudettavissa seuraavana päivänä myymälästä, ja ilmoitamme sinulle tekstiviestillä kun tilaus on noudettavissa.

Ilmainen toimitus yli 80 € tilauksiin: 0 € Lähetämme paketin sinulle postipakettina (Economy 16). Jos haluat muun toimitustavan esimerkiksi matkahuollon toimituksen tai kotiinkuljetuksen, voit kirjoittaa toivotun toimitustavan tilauksen lisätiedot-kohtaan tai lähettää sähköpostia.

Nouto postista 5,90 €: Economy 16 postipaketti. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Saat sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Postin pakettiautomaatti 6.90 €: Nouda tilauksesi Postin SmartPost-pakettiautomaatista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Toimitus yrityksille 8.90 €: Express Business Day-paketti, postin toimitus yritysosoitteeseen. Saat tilaamasi tuotteet työpaikallesi lähettämistä seuraavana arkipäivänä viimeistään klo 14:00. Mikäli et ole paikalla, saat lähetyksen työpaikkaasi lähinnä olevasta postista saapumisilmoitusta vastaan. Toimitusaika pääsääntöisesti 2-3 arkipäivää.

Kotiinkuljetus 10.90 €: Postin Express Flex 21-paketti. Toimitusaika sovitaan vastaanottajan kanssa seuraavana työpäivänä kun olemme vieneet paketin postiin. Toimitus mahdollinen klo 9-21. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Matkahuolto lähipaketti 5.90 €: Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen.Toimituspaikat: Matkahuolto, Matkahuollon asiamies, Siwa, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Huom! Tilaustuotteilla eli Fatboyn kaikilla tuotteilla on hieman pidempi toimitusaika, eli n. 5 arkipäivää pidempi kuin muilla tuotteilla.

Kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla 1-2 päivää normaalia toimitusaikaa pidempi.

Palautukset ja vaihdot:

Toivomme että olet tyytyväinen tuotteeseen, mutta jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen niin olethan meihin yhteydessä. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin, ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.

Posti:

  1. Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 050 3249 099. Kerro haluatko palauttaa tuotteen vai esimerkiksi vaihtaa kokoa, jolloin lähetämme sinulle uuden koon tilalle. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin.
  2. Paketoi tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavalla tavalla kuin se oli pakattu saapuessaan.
  3. Lisää paketin päälle paketissa oleva palautustarra tai alla oleva palautusosoite:
    ——–
    Dekomi / Asiakaspalautus
    Sopimustunnus / 646513
    Haanperäntie 4
    03100 Nummela
    ——–
  4. Vie paketti postiin. Asiakaspalautus on sinulle maksuton.
  5. Hyvitämme palautuksen heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Hyvitys tehdään käytetyn maksutavan mukaisesti joko laskulle, pankkitilille tai luottokortille.

Matkahuolto:

  1. Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 050 3249 099.  Kerro tilausnumerosi, ja haluatko palauttaa tuotteen vai esimerkiksi vaihtaa kokoa, jolloin lähetämme sinulle uuden koon tilalle. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin.
  2. Paketoi tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavalla tavalla kuin se oli pakattu saapuessaan.
  3. Vie paketti matkahuollon pakettipisteeseen, ja anna heille palautuskoodi 9525227. Ilmoita määräpaikaksi Nummelan Matkahuolto.

 

Reklamaatiot ja ongelmatilanteet

Mikäli tuotteessa on jotain vikaa tai sinulla on jokin muu ongelma, ole meihin yhteydessä lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 050 3249 099.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä ja autamme mielellämme!