Tilaus & Toimitusehdot

Toimitustavat ja toimituskulut
Palautukset ja vaihdot
Reklamaatiot ja ongelmatilanteet
Tietosuojaseloste

 

Maksutavat:

Voit maksaa verkkokaupassamme pankki- ja luottokortilla.
Myymälästä voit ostaa myös laskulla ja osamaksulla. Laskun ja osamaksun tarjoaa MASH.

Toimitustavat ja toimituskulut:

Nouto myymälästä: 0 € Nouto dekomin myymälästä osoitteesta Tuusantie 1, 03100 Nummela. Klo 18 mennessä tehdyt tilaukset ovat noudettavissa seuraavana päivänä myymälästä, ja ilmoitamme sinulle tekstiviestillä kun tilaus on noudettavissa.

Ilmainen toimitus yli 80 € tilauksiin: 0 € Lähetämme paketin sinulle postipakettina (Economy 16). Jos haluat muun toimitustavan esimerkiksi matkahuollon toimituksen tai kotiinkuljetuksen, voit kirjoittaa toivotun toimitustavan tilauksen lisätiedot-kohtaan tai lähettää sähköpostia.

Nouto postista 5,90 €: Economy 16 postipaketti. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Saat sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Postin pakettiautomaatti 6.90 €: Nouda tilauksesi Postin SmartPost-pakettiautomaatista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Toimitus yrityksille 8.90 €: Express Business Day-paketti, postin toimitus yritysosoitteeseen. Saat tilaamasi tuotteet työpaikallesi lähettämistä seuraavana arkipäivänä viimeistään klo 14:00. Mikäli et ole paikalla, saat lähetyksen työpaikkaasi lähinnä olevasta postista saapumisilmoitusta vastaan. Toimitusaika pääsääntöisesti 2-3 arkipäivää.

Kotiinkuljetus 10.90 €: Postin Express Flex 21-paketti. Toimitusaika sovitaan vastaanottajan kanssa seuraavana työpäivänä kun olemme vieneet paketin postiin. Toimitus mahdollinen klo 9-21. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Matkahuolto lähipaketti 5.90 €: Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen.Toimituspaikat: Matkahuolto, Matkahuollon asiamies, Siwa, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Huom! Tilaustuotteilla eli Fatboyn kaikilla tuotteilla on hieman pidempi toimitusaika, eli n. 5 arkipäivää pidempi kuin muilla tuotteilla.

Kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla 1-2 päivää normaalia toimitusaikaa pidempi.

Palautukset ja vaihdot:

Toivomme että olet tyytyväinen tuotteeseen, mutta jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen niin olethan meihin yhteydessä. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin, ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.
Tuotteen palautuksen maksaa asiakas. Toimituskuluja ei hyvitetä. Tuotteen vaihtaminen esimerkiksi toiseen kokoon tai tuotteeseen on maksutonta.

Posti:

  1. Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 09 2222190.  Kerro haluatko palauttaa tuotteen vai esimerkiksi vaihtaa kokoa, jolloin lähetämme sinulle uuden koon tilalle. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin.
  2. Paketoi tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavalla tavalla kuin se oli pakattu saapuessaan.
  3. Lisää paketin päälle alla oleva palautusosoite:
    ——–
    Dekomi Ky
    Tuusantie 1
    03100 Nummela
    ——–
  4. Vie paketti postiin.
  5. Hyvitämme palautuksen heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Hyvitys tehdään käytetyn maksutavan mukaisesti joko laskulle, pankkitilille tai luottokortille.

Matkahuolto:

  1. Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 09 2222190.  Kerro tilausnumerosi, ja haluatko palauttaa tuotteen vai esimerkiksi vaihtaa kokoa, jolloin lähetämme sinulle uuden koon tilalle. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin.
  2. Paketoi tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavalla tavalla kuin se oli pakattu saapuessaan.
  3. Vie paketti matkahuollon pakettipisteeseen, ja ilmoita määräpaikaksi Nummelan Matkahuolto.

 

Reklamaatiot ja ongelmatilanteet

Mikäli tuotteessa on jotain vikaa tai sinulla on jokin muu ongelma, ole meihin yhteydessä lähettämällä sähköpostia dekomi@dekomi.fi tai soittamalla 09 2222190.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä ja autamme mielellämme!